.

.

onsdag 22 juni 2011

Detta tråkiga väder driver mig till vansinne ......




Velade mellan Lasagne (Leos absoluta favorit) och grillspett. Solen sken mellan molnen och vi hade 20grader varmt ute så grillspett vann..... När jag står och grillar blir himmlen svart och regnet öser ner och jag tänker varför tog jag inte lasagne? :) Men vi satt ute och åt iaf under taket på framsidan det hade iof slutat att regna då och maten var alldeles underbar. Grillspett på mitt eget vis är en av mina favorit rätter. Det hänger på marinaden :) Nej jag är inte så avanserad att jag gör egen men allt sk kryddas på sitt sätt.....


Korv köttbullar och kött med Santa marias chili eller CajPs Caramba starkt ska det va:) och grön paprika och färska champinjoner med Santa marias Hot chili och sweet pinapple blandat. Och så gul lök till såklart men den behöver ingen smaksättning.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)