.

.

lördag 18 juni 2011

Jag sitter här i soffan och ögonen går i kors jag hållet på med ett litet projekt och klockan rusade iväg :)


Vi var på posten idag och hämtade ett paket från ELLOS till Robin, han hade nämligen växt ur alla sina shorts och pyjamaser så jag beställde lite nytt och han var SÅ glad, det är så tacksamt att handla kläder till honom för han blir verkligen genuint jätte glad.


För övrigt idag har vi hälsat på hos mormor en sväng bara för att komma utanför dörren, både jag och killarn var så sega :) Sen grillade vi fläsk karre med pommes, vilökssallad och cafe de paris sås till middag, men idag åt ja ginte lika mycket som igår :)


God natt.




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)