.

.

måndag 20 juni 2011

Mot IKEA

God morgon.

Vi har ruchat den här morgonen .... 8.53 rinde fröken från dagis och sa att dom sk gå iväg kl 9.15 och plocka blommor till midsommarfirandet i morgon så jag kastade mig ur sängen slängde ihop två mackor till killarna medans dom klädde på sig sen iväg till dagis det fortaste vi kunde och in där och på med galonbyxorna som hängde kvar på dagis.



Jag bestämde mig för TROFAST såg denna bild med vita backar i och då var den inte så hemsk :)


Så nu åker jag till IKEA men mamma och pappa :)



1 kommentar:

FruSofie sa...

Åh vad kul med Ikeabesök!!

Ang bloggdesignen så har jag min blogg på blogg.se så det är ju inte samma som Allt För Föräldrar där dem använder woredpress så jag kan ej hjälpa dig=(

Hoppas du får en fin dag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)