.

.

söndag 24 juli 2011

Att åka båt är ett äventyr

Det går inte att säga något annant :)
När vi gick ombord stog Ville Viking och mötte oss i dörren och bjöd barnen på varsin Dumle. Sen gick vi raka vägen till buffen där jag njöt av olika sorters lax i massor,UNDERBAR potatisgratäng och rostbiff med kall bearnaissås och till efterätt tiramisou (med lite för blöt sockerkaka och några små ovanlga bakverk. Killarna åt mest köttbullar tror jag :)
Eftermiddagen bjöd också på en hel det roligheter. Godis BINGO, (pappa fick hjälpa att kryaa rätt nummer) En trollerishow (som imponerade otroligt på mamma också), air hockey mm
Det blev massa doftande i taxfreen men jag föll inte för någon ny doft alls, det är så svårt att hitta någon nu doft tycker jag, så otroligt tråkigt, jag skulle vilja ha en ny nu, nu har jag doftat likadant JÄTTE LÄNGE men men nån gång hittar jag en. Jag köpte en ny mascara iaf vilket jag annars hade blivit tvungen att åka iväg och köpa i veckan.
Kort sagt ÅKA BÅT ÄR ETT ÄVENTYR
Men nu är det slut för den här gången och alla sover redan så det är väl dags för mig också att börja tänka på sängen.





Här är bilderna från dagen

Sov Gott så ses vi i morgon

1 kommentar:

Elin sa...

Ni ser ut att ha haft det superbra, det är ju ändå ett litet äventyr att åka båt :) sv: Ja busplaneten är ett inomhusställe typ som Leos lekland ifall det finns hos er? Hade vi vetat att det skulle bli så fint väder dock hade vi nog inte redan bestämt att vi skulle fara dit haha.. Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)