.

.

tisdag 19 juli 2011

Bilar pc spel

Nu har vi varit i centrum och hämtat penecillinet (så dåligt att dom öppnar 10 då måste man gå hem efter doktorn och sen iväg igen ) Jag köpte lite yogurt till mig som jag kan äta men det var inget kul det heller. Det är otroligt hur dåligt man kan må.


Killarna sitter vid datan nere i Emmas rum och spelar bilar spel. Jag tog fram det i förra veckan för att prova om dom tyckte det var kul. Egentligen är jag totalt emot tv och data spel för att jag tycker att barn nu förtiden bara sitte och hänger framför sina spel istället för att leka. Hitills har det gått jätte bra, jag har använt det lite som en morot för att få slut på de värsta bråken här hemma, att är dom snälla/duktiga så får dom spela och dom är också jätte duktiga när jag säger att det är dags att stänga av och gå därifrån :)




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)