.

.

måndag 11 juli 2011

God Morgon


Det är så varmt hemma hos oss så sova i våra sovrumm är en mardröm. Ibland kan det var kring 30grader när vi går och lägger oss på kvällarna framförallt i killarnas sov rum där solen ligger på hela eftermiddagen.

Så i år orkar jag inte plågas igen så vi tog våra madrasser och flyttade ner i killarnas lekrum. Det är inte lyxigt men enormt mysigt att sova på golvet alla tre tillsammns.


Det är extra kul tycker jag när jag går och lägger mig på kvällen och killarna har sovit i några timmar, jag kan hitta dom i dom mest roliga ställningar. Dom är så söta att jag måste ta kort innan jag lägger mig, hela telefonon e full men kort på sovande killar nu.


1 kommentar:

Eva & Neo sa...

Jaaa, värst blir väl när han skall vara blöjfri utanför hemmet.. :P

Tänkte på era varma rum, har du det nerrullat när det är som varmast? Tex svart rullgardin? Hjälper ohört mycket här hemma och då har vi bara persienner på lillemans rum!

Sen blev jag nyfiken på varför du skulle vara med i Aftonbladet?! Eller måste jag köpa den för att veta? :D hehe...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)