.

.

onsdag 13 juli 2011



Halloj!

Vi har spenderat hela eftermiddagen i en park i närheten med goda vänner, helt underbart var det :) Prata och umgås. Ibland när man är ensammen i parken med barnen kan det ju faktiskt bli jätte tråkigt efter en timme eller nåt och jag känner mig så dum när jag säger att jag vill gå hem, men idag flög tiden iväg.

Nu ligger två trötta killar och sover i soffan, de tvär sommnade när vi kom hem :)

Så klart gick min kamera sönder idag, den har hållt på ett tag nu men nu e det kört, så nu måste vi rusa iväg och köpa en ny men ALLA som jag hittade och vill ha finns inte på lager i någon butik, hur är det rimmligt??? Jag hittade säkert 6 st som fyller mina önske mål men nej.
Men en av dom fanns så jag får fråga Micke vad han tycker, tyvärr är den svart jag hade ju önskat att nästa kamera skulle vara rosa men men...........

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)