.

.

måndag 18 juli 2011

Hemma igen

Så döds trött :)

Men vi har haft underbara dagar och riktigt tur med vädret.

Men det tar på en att gå i två hela dagar och packa ihop förtält och allt, åka bil i 3½ timmar och tömma husvagnen när vi kom hem :)

Nu sitter jag i soffan och tittar på alla underbara kort vi har tagit under de här två dagarna.



Är det någon som var på Föreställningen på stora senen i går kl 12.00 ??
I såfall var det JAG som blev hånad av Kling och Klang :)



Robin är lite modigare än Leo så han har varit framme och hälsat på de flesta som vi har haft glädjen att träffa.






1 kommentar:

Fifi sa...

Åh, jag ser fram emot att åka dit med min lilla om några år!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)