.

.

torsdag 14 juli 2011

I morgon åker vi.....

Till

Här är några höjd punkter från förra sommaren.
Leo var så nöjd när han kröp upp i Pippis knä Y
Sen träffade vi Emil och Ida, Madicken och Elisabet :)

I morgon eftermiddag kopplar vi på husvagnen och beger oss till Astrid Lindgrens Värld. Jag tror att jag längtar dit mer än barnne men det är verkligen det underbaraste stället på jorden man kan åka med sina barn.
I år ska Emma följa med oss, först tyckte hon att hon var för stor men sen ville hon med ändå och det tror jag kommer bli stört mysigt YY
Jag ser fram emot hela grejen..... Sova i husvagnen, äta god mat på massa restauranger, se barnen uppleva sagorna i verkligheten och träffa Emma.

Hela den här dagen har jag hittills ägnat åt själv fix :) jag har gjort nya naglar, färgat utväxten, men snart efter att jag har duschat ska jag börja lägga fram kläder och dyl så det bara är att lägga in i husvagnen i morgon.

Vi ses YY


1 kommentar:

Elin sa...

Åhh vad kul med Astrid lindgrens värld, dit vill jag också åka med alva när hon är tillräckligt stor, verkar vara ett jättefint ställe! Hoppas ni får en bra resa :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)