.

.

söndag 10 juli 2011

Nu är underverket i gång

Jag pratar om TVÄTTMASKINEN såklart !!!





Men man behöver en utbildning från NASA för att kunna använda det, jag har läst instruktionsboken i lätt 10min och faktiskt lyckats få igång den, (sen får vi ju se hur det blev:)


Men man kan ställa in precis varenda liten detalj.... har aldrig tidigare kunnat drömma om att jag skulle vilja ställa in alla dessa saker, materila. teperatur, hur hårt smutsat det är, hur mycket den ska cetrifugera, om kläderna inehåller fläckar, osv osv, den förra valde jag temperatur, 1 för förtvätt eller 2 utan och så START.......


Men nu är den igån och jag väntar spänt på resultatet.


5 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh kul med ny:)!
Här tvättas det också idag.
Kram.

Maja sa...

Tack, vad snäll du är!:)

Jo men precis, man måste ju känna efter själv när det gäller amningen. När man har två stycken som jag har och som är så pass många veckor tidiga så blir det dock otroligt påfrestande med sondning, pumpning, amningsträning och så, att jag helt enkelt kände att jag mentalt inte klarade av pressen och stressen något mera.

Cissi sa...

har aldrig varit så tacksam över att ha en bra tvättmaskin sen man fick barn! ;) Hjälp vad tvätt de små drar ner...

Ja, rosen planterades innan min farmor och farfar köpte huset på 50-talet, redan då var den rätt hög och det vore synd om en så gammal ros ger upp.. Men den har aldrig beskurits och rädd att om man gör något nu kanske den inte kommer tillbaka... får hoppas på att hålla den vid liv genom mycket kärlek några år till iaf... ;)

Sandra sa...

Svar: Kul att du hittat till bloggen =) Alltid kul med nya läsare.

Vi kommer få fantastiska sommrar. Vi har fått göra allt på väldigt kort och intensiv tid eftersom lilla bebisen kommer snart.
Men vi bor i kolmården, så vi har årskort i djurparken å kan gå dit när vi vill =) Så det är toppen.

Trevlig kväll!

Hanna sa...

svar: köpt på staples.se ^^

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)