.

.

fredag 8 juli 2011

Ny tvättmaskin



En helt GALEN kväll!!


Jag har länge gått och övervägt om det är dags för en ny tvättmaskin för jag tycker den luktar unket och äckligt och då känns det inte kul att tvätta i den så i går tittade jag lite på nätet vad det finns och så och föll för en combo Tvättmaskin och torktumlare i ett på onoff.


Så nu på kvällen kom Micke och sa att det är 25% på onoff den här helgen och han jobbar hela helgen. och kl18.30 skulle han vara på middag inne i stan så vi kastade oss i bilen och åkte till onoff (med en stackars jätte dålig Robin) och köpte tvättmaskinen.


Det finns inga ord för hur glad jag är just nu det har varit så mycket tvättande sista tiden så det har gjort mig galen och nu slippa det där extra momentet med att hänga allt i torkskåpet.

Nu ska jag drömma vidare om hur kul det kommer att bli att tvätta i framtiden....

Vi hörs YY

1 kommentar:

Sandra sa...

Konstigt att man kan bli så glad över en tvättmaskin men jag upplevde samma glädje som du för ett par månader sedan då våran nya maskin anlände ,-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)