.

.

söndag 10 juli 2011

Söndag

jag kör fortfarande med bebis muggarna till killarna fast dom e 5 och 6 år. Tycker det är perfekt tex nu när Robin e sjuk och halv ligger i soffan och dricker eller till chips och dipp framför tv då Leo ibland kan välta glaser 1-3ggr.


God Morgon

Vi sitter i soffan och ser på barnprogram och undrar hur den här dagen kommer arta sig.
Robin verkar MYCKET bättre idag även om han säger att han har jätte ont i halsen :(
Leo har tyvärr bränt sig på benen och det svider rejält och jag har sååå dåligt samvete, jag smörjde inte honom igår när han åkte med morfar för att det inte var någon sol på himmlen, jag skickade snarare med en långärmad tröja så han inte skulle frysa.

Undra om det blir soligt idag, tycker dom lovar moln och regn hela tiden så man vet aldrig i förväg vad man kan göra.

Vi hörs YY

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)