.

.

torsdag 21 juli 2011

Tänk att i går kväll var det så mörkt inne kl 21 att jag fick tända. På ett sätt gör det mig inget för jag ÄLSKAR mina lyktor som fortfarande känns som nya fast dom skert är ett halvår gammla, och på ett sätt blev jag riktigt ledsen, tänk att vi redan går mot hösten, och med rasande fart känns det som.


Idag är en rätt värdelös dag tycker jag , jag mår lite MITT I MELLAN, jag är för sjuk för att orka något alls, men för frisk för att sova bort dagen som jag i stort sett gjorde igår och i förrgår. Så nu ligger jag bara och har ont, ont i halsen och ont i huvudet. Men det är påväg åt rätt håll och det är huvudsaken :)



1 kommentar:

Sandra på Ön sa...

Jag bor 60 mil från Sthlm och här har vi faktiskt ljust väldigt länge på kvällarna och det är så underbart :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)