.

.

tisdag 12 juli 2011


Vi åt både äpplen och drack massa koppar kaffe medans vi väntade och det var märkvärdigt att se både bil och husvagn hissas upp i taket :)



Tjingeling!!

Idag blir det ett riktigt sen första inlägg för vi har haft en hektisk dag.
Jag började morgonen med att gå ut och springa med Tuffs (idag sprang jag större delen av promenaden och är riktig stolt) därefter en snabb macka och så åkte vi iväg till upplands-väsby och besiktade bil och husvagn, det var meningen att vi skulle besiktiga den i vårby men dom kunde inte ta emot så stora husvagnar så därför fick vi åka till upplands -väsby.

Sen förbi Mickes jobb och då passade jag Robin och Leo på att gå och äta lite lunch, jag åt thai grön curry och det var så gott :)
Nu är vi hemma igen och Robin ligger och vilar i soffan, han är fortfarande inte bra, vad det har dragit ut på tiden



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)