.

.

tisdag 23 augusti 2011

Dagens

Dagens idag: Slängde på mig den här "gammla trasan" ;) från Gina, den passar perfekt dagar då jag vill dölja magen så folk slipper spekulera om jag är gravid eller ej. Och idag var en sån dag eftersom jag skulle vara med på fritids med Robin som så många andra föräldrar och i såna situationer spanar men ju in de andra föräldrarna så jag tänkt elliminera de spekulationerna på engång.
Måste få igång viktminskningen snart, har både powerwalkat och räknar kalorier de senaste veckorna men nej då ite ett endaste gram.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Finaste du! Du behöver inte oroa dog för kalorier, du är så snygg precis som du är!

bella sa...

hallå där följ gärna min blogg:) kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)