.

.

fredag 19 augusti 2011

Hej och hå.



En till arbetsvecka är avklarad och tyvärr som alltid är jag as trött :) Men det handlar ju endast om att jag jobbar ju inte hela dagar annars och även om jag alltid är upp vid 7 på morgonen så är det annorlunda att vara hemma mot att vara på jobbet. Så tyvärr är jag inge rolig att ha och göra men på en fredags kväll.


Killarna spelar Blixten spelet på datan och maten sköter sig självt i köket just nu. Idag blir det ytterligare ett recept jag snott från jobbet :) Där har dom god mat .......

Kyckling filer i ugnen med grädde och sweetchilisås, ris, sallad och vitlöksdressing. Receptet på vitlöks dressingen är också från jobbet :)



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)