.

.

fredag 26 augusti 2011

Hemma och myser lite


Jag idag på väg till centrum. Tog en gammal topp som hängde i garderoben som jag verkligen gillar men aldrig använder, det har blivit en vana att alltid ta något av de 150 ginatricot linnena jag har bara för tt jag trivs så bara i dom.


Idag är jag hemma och myser med Leo igen :) han är ju så himmla lätt den ungen när han är ensammen hemma, har knappt sett röken av han idag. Nu spelar han bandy i bandyrummet helt själv och han pratar för sig själv hela tiden :) Så söt Y Innan låg han på mattan och lekte världens lek med starwars gubbar och en drake :) När Robin är hemma är det helt annorlunda, då ska han bara jävlas med Robin HELA TIDENputtas små nypas förstöra det han leker med osv då kan han inte alls leka själv längre.

Idag kl13 ska jag ha ett inskolnings samtal med Robin fröken :) Hoppas att det går bra att jag har med mig Leo och att det inte är något problem.

(ps idag tänker jag också ha AIK keps på mig till skolan:)


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)