.

.

onsdag 17 augusti 2011

Hösten är här!

Jag innan jobbet igår.
Jeans och klänning HM jeansjacka Ellos


Alla spånar undrar och gissar men nu bestämmer jag att höstan är här. 14 grader ute och luften är så kall att jag fick stänga fönstret. Den har kommit tidigare i år, vi startar alltid skolan v34 och förra året hade jag shorts och linne den veckan och det var ett nöje att bara vara ute på skolgården med barnen i det fina vädret men i år är det jeans strumpor och jeansjacka som gäller. Hummm
Tråkigt men men den här sommaren har varit dålig överlag tycker jag.
Idag står städning på schemat :)



1 kommentar:

Cissi sa...

Hon kommer att gå på dagis hela hösten/vintern, men vet inte hur mycket de kommer att vara ute med de små barnen.. De har skrivit att de rekommenderar Reima eller goretex.. men känns onödigt mycket pengar så funderar på HM eller name it.. Hört mycket bra om dem med... ;)

Visst har hösten kommit tidigt i år? får hoppas att sommaren kommer tillbaka!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)