.

.

onsdag 3 augusti 2011

Inför i morgon

En av de bästa sakerna med sommaren är blommor tycker jag, som pryder rabatterna, krukorna och blomlådorna.






Eftersom dom lovar sol i morgon också så har jag redan förberett inför morgondagen, brett mackor till killarna, lagt ner kakor i kakburkenhällt upp yogurt och flingor åt mig och saft. Så i morgon är det bara att koka kaffe och packa ner allt.
Man tror inte att det tar sån tid men i morse var vi inte utanför dörren förrän vid 12 för allt som skulle göras iordning, bad kläder som både skulle hittas och packas
(det var faktiskt mina som jag inte kunde hitta eftersom det var så länge sen jag använde dom).

3 kommentarer:

Emma sa...

Heei, tack så mycket :D <3

Desireé | homeanddesire.se sa...

Håller med dig om alla blommor om sommaren! :)

Nackdelen med vårt hus är att vårt sovrum är på nedervåningen och man kommer till det nästan direkt när man kommer hem till oss!

Linda aka Javamorsan sa...

Hoppas ni fick en härlig dag i solen Kramar

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)