.

.

tisdag 2 augusti 2011

Jag är så himmla ledsen

Jag vill inte vara sjuk, inte den sista veckan på semestern, inte när himmlen är blå som jag längtat efter så länge. Jag hade så mycket ideer om vad jag ville göra med killarna den här sista veckan som vi kunde minnas när vi är tillbaka på jobb och dagis på måndag.



I dag åker mamma och pappa till Bandängen med killarna så att dom iaf får göra något, annars blir det att titta på tv hela dagen eftersom jag inte kan göra så mycket mer än ligga i soffan.





Men vi hade en mysig frukost på balkongen i morse, vår balkong är det perfekta stället att äta på, under parasoll på morgonen då morgonsolen ligger på och svalt och skuggigt på kvällen när framsidan förvandlats till en bastu.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)