.

.

söndag 14 augusti 2011

Robin växer som ogräs



Gårdagen bjöd på lite påfyllning i garderoben inför hösten. Robins lådor framför allt ekade när jag hade plockat bort allt han hade växt ur. Jag fick ett reklamblad från Ica Maxi där de visade bra jeans eftersom jag har lite svårt att hitta byxor till Robin och så fick man 50:- rabatt per par så vi åkte dit. Vi fyllde även på med lite spiderman kalsonger och strumpor en tröja nya gummistövlar och 2 pyssel böcker, en med siffror och en med bokstäver, perfekt nu tills hans börjar skolan.

Leo fick nytt regställ och valde så lyckligt det röda :)


1 kommentar:

Cissi sa...

Alltid så efter en ny säsong.. massa kläder att sortera bort och köpa nytt... ;) Gjorde ett ryck för någon vecka sen och nu är allt utom overall klart.. Och ingen aning om vad jag ska köpa där.. ;) Har ju lite tid att fundera trots allt!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)