.

.

fredag 5 augusti 2011

Skol väska

I går efter stranden åkte vi runt med Robin för att han skulle få välja en skolryggsäck. Men det var inte lätt, de nväska vi sett på internet visade sig vara jätte lite n i verkligheten och det står i sommar brevet att man ska få plats men en A4 pärm. Jag fick tips om att rygg säcken ska ha ett spänne tvärs över för att det ska vara lättare för barnen att bära, med det hade bara en ryggsäck , super dåligt.



Killarna var så trötta efter stranden att det somnade i bilen påvägen till affärena.

Robin provade klämde och kände.

Och fastnade tillslut för en Ben10 ryggsäck.

Vilket uppenbarligen visade sig vara ett lyckat var eftersom han hade den på sig i soffan hemma tom.





2 kommentarer:

Martina sa...

Kan tänka mig att det inte är det lättaste att hitta en skolväska.

Ha en fin fredag!

Vitt för själen sa...

Det där med skolväska är en pärs..min dotter är så kräsen..
- Men din son ser onekligen NÖJD ut. :)
Superduper tack för din fina kommentar i min blogg. Sådant värmer oerhört.

Hoppas ni får en härlig dag.
Kram Sophia

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)