.

.

tisdag 30 augusti 2011

Världens underbaraste födelsedag!!

Vi åt en underbar och världens godaste middag på take it thai i huddinge (mitt val)


Sen åkte vi hem och öppnde paket, vet inte vem som tyckte det var roligast jag eller killarna :) Jag fick en wii fit plus balance board, nagel olja och presentkort i Farsta.

Sen sen skulle vi äta tårta jag fick 3+3 ljus alltså 33 :) Men tyvärr var grädden sur så det blev ingen tårta men det var inget jag hängde läpp över alls med tanke på den jätte goda middagen och det fantastiska presenterna.

Nu har jag boxats en stund så jag e lite fuktig i nacken och ska faktiskt lägga mig och sova.

Imorgon är en ny dag med ÄNNU MERA födelsedagsfirande hemma hos mama och pappa och jag längtar SÅ mycket eftersom pappa också fyller år idag och i morgon ska jag ge han hans presenter som jag tror att han kommer att ÄLSKA så jag är alldeles pirrig av förväntan.







Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)