.

.

söndag 11 september 2011

9/11


Det är väl ingen som glömt vad det är för dag idag??

Vi såg minnes sermonin i kväll på tv 4 jag blev alldeles tårögd och jagg minns som om det var igår som jag satt och såg CNNs live sändning på tv, först surade jag lite för att Våra bästa år utgått men när sedan andra planet kraschade i live sändning var inget annat viktigt längre och jag stirrade på tvn hela dagen. Att se en händelse "live" förändrar faktiskt kännslan än att se händelser i efterhand. Jag minns fortfarande reporten som inte heller trodde sina ögon när det andra planet svängde och sedan flög rakt in i 2a tornet.

Robin och Leo såg också det här på tv i kväll och tyvärr vart det för mycket för Robin som bröt ihop totalt.

Han är kännslig och djup och att se detta blev för mycket för honom och jag tänker efteråt att det var så jävla dumt att låta dom se det där och berätta vad som hände, dom frågade ju vad som hände med husen och planen och så.

Det var ett under att han ens kunde somna, men jag rakade honom så han skulle vara fin på skolfotot i morgon och sen läste jag bok som han valde och så fick han välja en saga som dom fick somna till på radion.

Mitt stackars lilla hjärta YYY

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)