.

.

onsdag 28 september 2011

Dagens Gina köp

Detta blev det på Gina idag:

Jackan med rosa ärmar var tyvärr slut och skulle inte komma in igen men eftersom det var den jag var absolut kär i så beställde jag den på nätet när jag kom hem.

men detta blev iaf shoppat två sköna lagom tunna/tjocka tröjor, en rosarandig som var mycket vidare än vad den ser ut att vara på bilden men den blir en skön färg klick i höst/vinter de dagar man behöver piggas upp.

Jackan med bruna armar var helt underbar, precis så fantastisk som jag hoppades.

Och 2 tub halsdukar men de var så tjocka att jag klippte dom på mitten när jag kom hem så nu har jag 4 :), tog en rosa där med för dom dagarna man känner för lite extra färg.


Jag köpte även 2 BH ar och en ny klocka :) för pengarna som blev över :)



1 kommentar:

Jeanette sa...

Snyggt. Jag gillar också randigt, men använder det knappt. Kanske skulle börja ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)