.

.

fredag 9 september 2011

Den här super fina blomman köpte jag på Ica för bara 99:-


Gud vad jag har frysigt i natt, senare idag ska jag stoppa i mitt täcke i påslakarnet, under sommaren har jag bara haft en tunn flecefilt i men nu är det tydligen för kallt.

Nu ska jag göra i ordning "tomtegröt" till killarna och sedan är det dags för dagis och skolan, Leo har leksaks sammling (man får ta med sig en leksak och berätta om i sammlingen) så han är extra glad idag och springer omkring och väljer leksak.

Jössös jag kom just på att Leo har gympa idag, första för den här teminen så nu m,åste jag sätta fart och leta reda på gypa påsen och kläder.

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Jättefin blomma.

Första gympan ja bäst att inte missa detta!

Ha en fin dag nu Kram

Sandra sa...

Så fin blomma! Alltid trevligt att göra sig själv glad med en blomma! Trevlig helg på dig och hoppas du hitta gymnastikgrejerna!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)