.

.

fredag 23 september 2011

Dom döda pojkarna i Sigtuna

Det var mamma som först frågade mig om jag hade hört, och det hade jag inte så hon berättade vad de sagt och jag sa att jag önskar att hon inte berättat.

Varför skulle jag vilja veta en sådan sak???

Idag berättade Micke att mamman erkänt och att hon troligtvis puttat pojkarna i vattnet och att dom inte kunde simma. Allt han sa fick mig att må illa.

Sen är jag så förbannat jävla dum att jag öppnar tidningen (för helt plötslig fick jag för mig att jag ville läsa om det som hänt).

Det första jag ser är ett kort på två underbart söta pojkar. Sen rubrikerna som är exakt detsamma som jag tänkt undrat och inte kunnar förstå......

Vad fick henne att ta livet av det finaste hon hade??? och

Varför bad hon inte om hjälp????

Hur kan man göra en sådan sak????

Shit jag kan inte släppa det här jag har en gråt klump i halsen och tårarna bränner envist i ögonen hela tiden.

Jag klarar inte när något drabbar ett barn, jag har två egna barn, jag jobbar med barn, jag tycker verkligen att de är det finaste som finns på jorden. Mina barn.. andras barn....

Undra egentligen varför de skriver om sånt här i tidningen??? Varför är fruktansvärda tragedier nyheter??



3 kommentarer:

Erika sa...

beställde oljan från lyko.se
man ska bara ha liiiite lite typ en droppe och gnida in i handflatorna och dra i topparna och en aning i längderna

kram o trevlig helg!

Lilla H sa...

Usch ja det svider nog i varenda föräldrarhjärta att läsa sånt.

http://hannaskrypin.se sa...

Det är vidrigt det som hänt. Det gör ont i mig.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)