.

.

tisdag 20 september 2011

En dag av bara vila.

Här har de inte hänt mycket alls idag Micke lämnade killarna i morse, mamma hämtade dom på eftermiddagen och jag har tillbringat hela dagen i soffan och kvällen också, tittat på idol som resten av svenska folket :)
Vaknade i natt igen kl4 också såklart :) av att Leo var kissnödig och mådde så där fruktansvärt dåligt som jag gjorde i går natt också, det ÄR verkligen läskigt att ha så ont att man knappt kan röra sig hel kroppen bara skakade när jag satte mig upp isängen och pulade i mig några tabletter. sen .... vet ni, höll Leo om mig tills han somnade. Visst är han fin min skatt.
Nu ska jag titta på Bliz ingen aning om den är bra eller inte, det börjar bli rätt uttömt på film fronten nu efter tre veckoer sjukdom :) Ni kan ju själva gissa hur många jag hinner se om dagen.......

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)