.

.

måndag 26 september 2011

Första dagen ....

Svårt att att ett bra kort på på killarna som busade mest hela tiden :)



Så var första dagen tillbaka på jobbet nästan över. Och det var tom bättre än jag trodde :) kan man verkligen älska sitt jobb så sjukt mycket som jag gör?? Längtar så tills i morgon :)

Micke hämtade mig efter jobbet idag eftersom jag inte visste hur trött jag skulle vara så åkte vi till Kinan i Länna och åt middag, det var gott men ändå tycker jag att maten skriker dålig kvalite, det är ju knappast ett favorit ställe, synd eftersom det ligger så nära.

Gud vad jag är trött, nu blir det CSI i sängen men det känns bra för jag har känt de senaste dagarna att jag måste försöka sommna tidigare på kvällarna då jag är pigg vid 12 på natten men vill sova mitt på dagarna.









Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)