.

.

lördag 24 september 2011

Go bitar från Gina tricot




Jag tycker oftast att det inte finns så mycket snyggt på Gina men just nu fanns det en hel del snyggt.


Först en stickad tröja och en riktigt snygg kappa, den hade jag köpt på engång om jag hade varit lång, jag ser ganska konstig ut i knä långa kappor.

Tubhalsdukar hade dom i alla möjliga förger och två olika storlekar men dessa är iaf mina färger.

En snygg randig tröja, jag har ju lite dille på randigt nu och ett par ormskinns leggins.

Sen två riktiga go bitar som jag faktiskt tänker åka och titta på älskar den rosa men är lite osäker på om jag vill ha enkel svart eller med bruna armar?? Humm. Jag hoppas att dom är som inne jackor/tröjor det verkar så.

Och sist två randiga gobitar :) också riktigt snygga.



1 kommentar:

Erika sa...

gt b rukar ha gobitar dom med ibland ;-) ha en forsatt fin helg!

kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)