.

.

måndag 26 september 2011

God morgon UNDERBARA MÅNDAG Vet ni vad ???
JAG SKA GÅ OCH JOBBA IDAG :)
Det ska bli sååååå kul att äntligen få gå och jobba. Idag är jag jätte glad men igår var jag faktiskt nervös för att komma tillbaka till jobbet, jag har ju varit hemma så länge nu. Men jag är också så OTROLIGT GLAD över att inte må dåligt, vågar INTE skriva att jag är frisk för då blir jag väl dålig igen. Men jag mår BRA iaf.



jag och Leo har spelat grood spelet en stund nu på morgonen (så himmla kul spel) och nu ska vi gå till dagis och när jag kommer hem blit det lite Biggest loser.




2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Åh vad härligt! Hoppas du hade en underbar dag nu Kram

Annas inspiration sa...

Hej tjejen!

Hoppas du har fått en fin första dag på jobbet :) vad jobbar du med?

sv: vet inte vad tevkensnittet heter,
men jag återkommer om jag får fram det :)

Kramar

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)