.

.

lördag 10 september 2011

På eftermiddagen kom mormor och hämtade Robin och Leo och tog dom med ut på mossen där de hade nåt jippo. Tydligen var det roligaste på alltihopa att spela badmington :) Leo red men Robin ville inte.

Leo Robin och deras kompis grannen vägg i vägg. (jag blurrade honom eftersom jag inte har frågat hans mamma och pappa om lov ) killarna tyckte att det var jätte skoj att äta på gatan :) efter maten gjorde jag iordning tre godis påsar till killarn som dom åt framför en film hos grannen.Tyvärr vard det kallt redan vid sju så vi packade ihop och gick in jag ville inte bli kall när jag redan är dålig.

Nu myser vi i soffan efter en trevlig kväll.

1 kommentar:

Dragana sa...

Badminton är rätt kul att spela! =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)