.

.

fredag 9 september 2011

Paket från HM

jag har varit på posten och hämtat ut ett paket med kläder till oss. Leo fick äntligen sina älskade tröjor, jag fick ju skicka tillbaka dom för att dom var för små och nu kom de nya :) och robin fick ett litet lass med tröjor han med eftersom lådan gapar tom men nu kommer han klara sig igenom vinten och våren, skönt.


jag fick också ett par byxor som jag bytte till en strl större men jag vet inte vad jag tycker. Jag vill ju ha ett par "stora" jeans om ni förstår vad jag menar men först vart jag lite förvånad över att det inte är "riktig"t jeans tyg utan ganska tunt tyg och sen så sitter dom ändå tajt över rumpan och låren fast jag nu tom gått upp till strl 38 och sen är dom väldigt höga i midjan. Ska såna här byxor var så här höga i midjan???

Finns det bättre i andra affärer eller är alla så här ??





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)