.

.

tisdag 20 september 2011

Tema: Höst jackor

Finns det något bättre nu när luften börjar bli kall och vissa dagar tom riktigt kylig och det börjar bli dags att ta fram höst jackorna eller spana efter nya. Jag har nu övergett mina jeansjackor som jag älskade så mycket och kör nu på skinnjackor istället, Jag tillhör dom som gillar äkta skinnjackor, vet inte varför men fejk känns helt enkelt fejk :)

Här är mina favoriter från Ellos som just nu har 40% på en valfri vara för er som vill fynda ny jacka nu i höst.

Den här har jag och jag är super nöjd med den, min "stora kärlek" faktiskt. Den är så mjuk och dessutom varm och det passar mig bra som är en frysis :)

Den här är jag riktigt förtjust i från Bikbok men ser man på priset så gissar jag att den inte är äkta.Jag fick presentkort från Micke när jag fyllde år undra om jag skaanvända det till denna ??? Ytterligare en fejk jacka men en riktigt snygg en, från H&M
Och när hösten blir som kallas tar jag fram den här En riktig pärla som jag har köpt på Lindex barnavdelning :) Men den är riktigt tjockfodrad såg den faktiskt på ett barn på jobbet och frågade vart hon hade köpten och rusade sedan ivag dit och köpte den :)
varje bild är en länk till varje jacka för er som vill kika lite närmre :) förutom just den sista.


1 kommentar:

sofie - mamma till William sa...

Sv: Jadu, vissa har inget vettigare för sig än att skriva korkade kommentarer till folk som dom inte känner :P hehe.

Tycker att du ska använda presentkortet till den från BikBok, riktigt snygg !! :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)