.

.

onsdag 12 oktober 2011

Arlas matlagnings grädde

Jag är så himmla glad.

Ibland kan man bli så glad av småsaker och det här är ett sånt tillfälle.

Idag när vi var och handlade på City gross så hittade jag den här, ja jag kanske är jätte sen vad vet jag?+ Men JAG har inte sett den förut och varför jag är så himmla glad är för att den SMAKAR som riktig grädde.

Jag har provat så många olika sorters grädde men ingen smakar GRÄDDE oftast smakar dom ingenting utan är bara en vitsörja så om man vill ha den riktiga smaken så måste man köpa RIKTIG grädde, jag brukar välsa den som är 36% så har man iaf tjänat 4% men nu.......

Tänker ALDRIG MER laga mat med rikig grädde from idag är det den här som gäller.

Självklart kommer jag fortsätta använda Mildas 4% i grytor och sånt där man inte riktigt är ute efter grädd smaken.



1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Gillar matlagningsgrädde. Dock funkar inte detta till gratäng :( Måste ha äkta fet grädde annars smakar det blä!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)