.

.

fredag 7 oktober 2011

I dag har det inte blivit mycket bloggande inte men jag har varit upptagen sen väckarklockan ringde 7.30 i morse ända tills .... NU faktiskt


Killarna sover och jag har precis varit ute med hunden och har för första gången sen ja kl 7.30 i morse bara satt mig ner.

Jag har tagit en cyckel tur, i mitt vardags rum :)
55 minuter och 200 kacl
Jag cyklar och barnen fotar : )


Ibland cyklar jag OCH pratar i telefonen :) Jag är effektiv. Och hunden tittar på.

När jag cyklar är hela familjen engagerad hunden tittar på och undrar vad sjuttsingen jag pysslar med och killarna fotar och skirker -fortare mamma cykla fortare.



Nu blir det cremé brule i soffan espresso och gårdagens CSI (det är ju min äta socker dag idag, jag har redan ätirt2 birar kladdkaka med grädde på jobbetdet räknas inte alls att jag åt bullar i tisdags;)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)