.

.

måndag 3 oktober 2011

Min granne vill att jag ska gå på friskis och svettis med henne (igen) men jag är lite rädd med tanke på hur det gick förra gången :( Men ändå skulle det var kul :)

Söt suget är tillbaka med råge efter förra veckans ätande
Friterad banan med glass på kinan förra måndagen
Av någon anledning tyckte jag att äppelpaj var trevligt på tisdagen??????????
onsdagen åt jag tårta hos Mickes föräldrar då hans pappa fyllde år.
fredagen åt jag bullar på jobbet och säkert något annat onyttigt på kvällen.
lördagen år jag glass hos mickes föräldrar igen.
och igår godis på bion.
Idag skriker min kropp -ge mig goooooodis och vågen står på +1kg jätte kul
Friskis och svettis kommer låsa in mig :)

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Jag har sån tur att jag faktiskt inte har såna där sug! Visst ibland vill jag ha men att motstå är inte så svårt för mig! Dock är detta med träning svårt. Måste skärpa mig!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)