.

.

lördag 29 oktober 2011

nya naglar

Jag har passat på att fixa naglarna under kvällen eftersom Micke ändå är borta och tydligen kommer hem jätte sent och killarna tittat på tv och ätit lördags godis.

Jag har lagat några som var lite slitna och målat dom.

Den här gången blev det rosa, jag hade ju en lååååång rosa period förut men nu har jag kört vanlig frans också jätte länge så nu var det lite kul med MASSA FÄRG.
Men det är totalt stört omöjligt att göra dennna fantastiska och underbara färg rättvis med kameran har provat varenda inställning som finns men gav tillslut upp.


1 kommentar:

MammanC sa...

Men oj, kan du sånt själv! Vad snyggt det blev- även om jag aldrig skulle klara sånna långa naglar själv :)
Kram
BloggMamman

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)