.

.

torsdag 24 november 2011




2 barn hemma innan man ska åka till jobbet är mer mitt psyke klarar känner jag nu... jag skulle vilja sätta fingrarna i öronen och springa skrikandes här ifrån. MEN jag ska åka till jobbet och ta hand om 91 andra barn. Är det nån som ha valium??
Skämt åt sido, Leo tjatar ihjäl mig.... han är inte tyst en sekund och det är nått nytt hela tiden, försökte måla naglarna men då var det hela tiden nya legogubbar som jag skulle titta på, får måla klart i kväll när dom sover, jag har rasande snygg naglar nu ;)


2 kommentarer:

Johannaty sa...

Hon är väldigt tidig, men samtidgt har hon ju ingen koll på vad hon gör så det blir många smällar. stackars lillan.

johannaty sa...

Ja det är den, väldigt bra och lättläst bok :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)