.

.

söndag 13 november 2011

Den här dagen har varit full av underbarheter, jag älskar ju att ge bort saker och tydligen har Robin ärft det från mig för innan han gick och la sig sa han att:

-det här var den bästa fars dag någonsin.

Han har hållt på hela veckan och ritat teckningar och gjort pärlplattor till pappa och igår gick vi och handlade blommor till Micke och så bakade vi hjärterkakor, med apelsin i och chokladströssel, jätte goda (dom skulle bli blåa men de vart gröna :)
Min pappa fick en vit orkidé och Micke fick 2 röda rosor med lite vitt till eftersom killarna vill ge varsin blomma.


Efter en frukost med lite levande ljus, present utdelning mm gick vi hem till mormor och morfar och firade med tårta och kakor tills vi höll på att spricka, sen åkte vi iväg och handlade lite och sen bar det av till Boll och Lek



Vi ställde Leo i målet och kastade bollar på honom för det tycker vi e kul.
Skämt åt sido, vilken fantastisk målvakt han är.
Undra om han ärft det från sin pappa??


Sen åkte vi hem till farmor och farfar för att fira farfar på farsdag och åt ännu mera tårta och efter det åkte vi iväg och åt middag.

Idag valde vi en ny restaurang, Micke ville ha Mongolisk BBQ så vi Googlade och hittade en i närheten som vi åkte till Grill och Wokstugan i Älvsjö


Det var ett fantastiskt ställe som jag verkligen kan rekomendera. Underbart vacker inredning maten var super fräsch och servisen oklanderlig.

Nu blir det Pan Am i sängen :) som avslutning på en underbar dag.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)