.

.

tisdag 8 november 2011

En rörig natt :)

Ja det är inte många som ligger still och sover hela natten här inte :)

Först kom Robin men jag var för trött för at titta på klockan, lite senare tyckte jag att Leo kom men somnade om och vaknade av att Leo sa
- Mamma kan jag få lite täcke?? Jag sa till honom att Robin också låg där (för det hade inte han märkt) och att han fick hämta sitt eget täcke men han var för trött så jag hämtade det åt honom och då vaknade Robin och vill också ha sitt.

Sen trodde jag att vi skulle sovamen NEJ DÅ eller jag somnade och vaknade av att Leo skriker
-Roobiiiin och Robin skriker
-Aaaaajjjj, så jag frågar vad som händer och då säger Leo att Robin andades i hans öga.
Var jag inte så trött skulle jag skratta ihjäl mig åt dom där 2.

Sen tror jag IGEN att vi ska sova men Robin kan inte sluta skruva på sig så jag frågar vad som är fel, och han tycker det är så trångt så jag frågade om han ville ligga på madrassen och det ville han så .....
Upp ur sängen igen och fram med hans madrass. Sen sa jag åt honom att blunda så tog jag kort på dom (det tyckte jag dom kunde bjuda på efter allt deras krångel)
Vi säger god natt sov så gott och jag älskar dig, så frågar Robin och det är i morgon vi ska till skridskoskolan och jag säger ja, då säger han att
-imorgon kommer bli den bästa dagen :)
Och dessutom har jag inte kunnat röra mig på hela natten för att Tuffs har legat tryckt mot mina ben.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)