.

.

lördag 19 november 2011

Jag har haft en overklig dag idag.
Vaknade i morse av att mamma ringde och berättade att pappa var på sjukhus och att ambulansen hämtat honom på morgonen.
Nu verkar det vara mycket bättre men många tester och prover återstår och mamma sitte på sjukhuset och väntar, jag har varit hemma hos dom på morgonen och varit ute med deras hund Puh eftersom det inte fanns tid för det i morse och om en stund ska jag gå dit och hämta hit honom så han slipper vara ensammen.
Jag känner att jag fortfarande är i chock även om han tillfrisknat fort underdagen men en stund i morse trodde jag att jag inte hade någon pappa mer och det är svårt att återhämta sig från dessa kännslor.


2 kommentarer:

Lotte sa...

Usch vad hemskt!! Hoppas han piggnar till och att ovissheten försvinner. Tänker på dig/er
Kram

Jeanette sa...

Usch och fy vilken hemsk dag. Hoppas din pappa kryar på sig mer och får komma hem snart.
Ta hend om er, kram.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)