.

.

tisdag 29 november 2011

Känns som ett omöjligt uppdrag.



Om Micke kan ta ledigt på förmiddagen i morgon ska vi åka och köpa en ny soffa, eller eg en till eftersom vi idag bara har en 3 sits soffa och det blir väldigt trångt och bökigt när vi ska se på tv. Så vi tänkte komlpetera med en 2a men då behöver vi möblera om lite och tyvärr inkräkta på Robin och Leos halva av vardagsrummet OCH DÅ BEHÖVER MAN STÄDA LITE DÄR.
Det är inget jag kan be dom om för jag tänkte omorganisera lite och ta bort et bord osv så jag ska sätta lite fart nu innan det är dags att åka till jobbet.



1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Ja du har att göra förstår jag.
Vi har två stora 3 sitsar här hemma. Känns som minimum om vi inte skall sitta på varann :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)