.

.

onsdag 2 november 2011

Middag

Jag har varit på middag idag hos en jobbarkommpis, med massa jobbarkompisar.
Det var trevligt och jätte kul att komma bort en kväll och bara UMGÅS :)

Ojojoj i morgon är det redan torsdag, vart har den här veckan tagit vägen??
Tiden bara rusar förbi tycker jag när man är hemma med killarna.
Jag vill verkligen suga ut så mycket som möjligt av min tid med dom men ändå känns det som sagt. som om tiden bara rusat förbi.
Så känns det jämt, som om jag varit med dom men ändå inte om ni förstår vad jag menar??
Men imorgon är en ny dag, tror vi ska gå till mormor och morfar och fika lite, killarna älskar ju att vara där och nu är det jätte länge sen vi var där och hälsade på.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)