.

.

onsdag 7 december 2011

Ansiktsmålning

Nu har Leo ÄNTLIGEN fått sin ansiktsmålning. Som bekant är jag sjuk så kvaliten på målningen är ju sådär men han ville ha grönt i pannan och gult på kinderna och två vita huggtänder så då gjorde jag det :)
Men han var iaf glad och nöjd.



Lådan kändes som lurendrejeri tyckte jag. Nar Micke kom hem med lådan tänte jag WOW, herre guuuuud. Men när man öppnade fanns där 6 färge en liten glitter, 3 penslar och 2 svampar. Ja ni ser ju på bilden hur stor lådan är ocg det som fanns i ligger på bordet. Resten är fyllt med frigolit.


När Robin kom hem ville han också ha en ansiktsmålnig så klart och han ville vara en tiger med huggtänder. Det var iaf LÄTT att göra.


Känner på mig att jag kommer få göra ansiktsmålningar varje dag nu :)




1 kommentar:

Lotte sa...

Vilka söta ansiktsmålningar. Va kul, det har jag aldrig tänkt på, finns det att köpa på maxi? Måste testa!!

Det där med tjatiga barn så har jag ett likadant barn. Tjatar o tjatar och inget verkar nå in av det jag svarar. Om det då innebär ordet vänta. Ibland blir man knäckt!!

Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)