.

.

söndag 18 december 2011



Den här helgen har minst sagt gått i MATENS TECKEN. Igår Julbord men för övrigt den bästa varmrökta laxen jag någonsin ätit. I morse världens godaste hotellfrukost, min absoluta favorit var naturell yogurt med färsk fruktsallad i (två olika sorters melon, annanas och vindruvor) jag kunde inte sluta äta =)
Sen åkte vi hem till mormor och morfar för att hämta killlarna och stannade på 7eleven och köpte fika. 10st 95:- underbart. Jag köpte allt på bilden ovan. Jag hittade en ny favorit i år när vi var på tomteland. Runda saffransbullar med mandelmassa i och strösocker på. Den ni ser längst bak på bilden.
Dagen har minst sagt gått i ett, efter mormor och morfar åkte vi till Mediamarkt och köpte julklappar vidare till julavslutningen på boll och lek, sen till affären och Nu är grillen tänd potatisgratängen står i ugnen och salladen är skuren och det kurrar rejält i magen =)


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)