.

.

fredag 30 december 2011

Jag kan ju säga att det är inte lätt att blogga med den nya datorn och Windows 7.
Varför har dom gjort det så här???? Ingenting funkar jag kan inte välja text storlekar, fet stil, centrera texten, mm, mm. Sen laddade jag ner Google Chrome för då skulle det gå att blogga och ja visst nu kan jag göra allt ovan men oftast syns det bara när jag skriver inlägget och är borta när jag publicerar det plus att den helt plötsligt gör all text till en länk (men jag vet inte vart länken leder) osv, osv ,osv
Kommer ni ihåg när Linda Thelenius fd Rosing blev så hånad för att hon sa att det tar 4 timmar att skriva ett inlägg ?? Nu förstår jag henne, det är inte ADHDs fel, hon har Windows 7


1 kommentar:

Lotte sa...

Hahaha den va rolig ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)