.

.

söndag 11 december 2011


Luciatåget var underbart och kyrkan var full till bristningsgränsen, tyvärr fick vi plats längst bak, men Leo stog upp på sätet så att han fick se Luciatåget iaf.


Dödligt trött idag igen, det e farligt mep iphone.
Jag har suttit i timmar och försökt hitta dom perfekta apparn men det e svårt och nu har jag suttit lika länge och försökt få bort dom jga inte vill ha :) Jag e fast i en ooooond cirkel ;)
Nu ska jag gå up men Tuffsen och sen lägga mig och HOPPAS att appen med alarm funkar så jag k9mmer upp i tid i morgon för jag lyckades inte hitta något alarm på telefonen. Och i den nya världen vi lever o så äger jag inte en vanlig väckarklocka (men jag har önskat mig en i julklapp)
Förresten ....... Nu är beställningen på förstoringarna gjorda hoppas hoppas hoppas dom hinner komma till jul, jag är jämt ute i så god tid ;)

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Ha ha ja det gäller att klara av att lägga ifrån sig sin telefon. Jag var likadan när jag skaffade min Samsung :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)