.

.

torsdag 8 december 2011

Pepparkaks bak

Årets första pepparkaks bak
Leo var så ledsen i går för att dom skulle baka pepparkakor på dagis i går med föräldrarna mellan 17-19 men eftersom jag är sjuk kunde vi ju inte gå men jag hade enfärdig deg i frysen som jag tog fram så vi kunde baka (eller vi och vi jag satt döende på en stol och tittade på men ändå) dom bakade och Leo var super lycklig och Robin tyckte också att det var jätte skoj och fortsatt baka tills all deg var slut fast Leo hade gett upp för länge sedan.




En del blev lite väl mörka och jag får väl ta på mig skulden för det men vi bakar ny lite shysstare när jag blivit frisk. Men killarna gillar dom ändå dom har ätit till både frukost och middag i går och idag.

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Huvudsaken är att ungarna är nöjda :)
Hoppas du mår bättre? Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)