.

.

fredag 9 december 2011

Så här såg tok ungarna ut i Skolan/dagis i måndags, lite inspirerade från resan kan man säga :)

Vilket väder!!!!
Heeeelt sinnejukt. Det har blåst storm och ös regnat hela natten men när vi gick till skolan/dagis blev det snöblandat i stället. Vi går förbi Leos dagispåvägen till skolan och idag frågade Leo om vi inte kunde lämna honom först och som tur hade vi tid till det (Robin MÅSTE ju vara i skolan 8:30 Leo har ju ingen tid att passa).

Min vinterjacka som jag hade förra året har tydligen gett upp nu för regnet gick rakt igenom så jag var dyngsur när jag kom hem. Nu blir det risgrynsgröt i soffan och The Closer på datan.
(och jag tänker aldrig mer gå ut)

1 kommentar:

Sandra sa...

Här har vi isgata av värsta sorten, lämnade barnen och kom knappt hem. Nej jag gör som du, stannar inne resten av dagen. Med undantag för i kväll för då måste jag ta mig till bilen och iväg på julfest! Ha det så mysigt i soffan!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)